Groningen, 7 januari 2019 - Stichting Massage Community heeft de website vernieuwd. Dit was noodzakelijk om in een hele korte periode voor elkaar te krijgen, doordat er iets mis was gegaan in de vorige website waardoor we nergens meer in konden komen. Daarmee is de scheiden tussen massagepraktijk Romano Sandee en Stichting Massage Community een feit geworden, wat één van de doelen is in 2019.

Scheiding van massagepraktijk en stichting

Stichting Massage Community is opgericht vanuit Massagepraktijk Romano Sandee na de deelname aan de Groningse Ondernemers Challenge (GOC). De GOC financierde tot 50% van de kosten bij goede ideëen met een hoge maatschappelijke impact. De massagepraktijk heeft hier aan deelgenomen, waardoor er financiering kwam voor de opstartkosten en het eerste jaar van de exploitatie van de stichting. Deze financiering werd verstrekt aan de massagepraktijk, welke zelf de andere 50% bekostigde. Nu daar niet langer een verbintenis in is, staat in 2019 de stichting er geheel zelfstandig voor en dit betekent dan ook dat 2019 cruciaal word om te bepalen of Stichting Massage Community levensvatbaar is voor de komende jaren.

Nieuwe website, nieuwe functies

Door de nieuwe website in gebruik te nemen, hebben we ook wat zaken veranderd. Een voorbeeld hiervan is de manier van reserveren. Tot voorkort moest de supervisor bij elke afspraak akkoord geven voor de afspraak. Bestuurder Romano Sandee heeft ervoor gekozen om dit proces makkelijker te maken: alle afspraken worden nu per direct automatisch een akkoord voor gegeven. Wel worden de reserveringen nog nagekeken en worden eventuele wijzigingen achteraf doorgevoerd. Daarnaast is het mogelijk om meldingen te ontvangen wanneer een tijdstip bezet is. Je klikt dan op het tijdstip welke bezet is, vult je mailadres in en bevestigd dit. Mocht de afspraak toch nog geannuleerd worden, ontvang je een e-mail en krijg je de mogelijkheid om de plek alsnog te reserveren.

Tenslotte hebben we ervoor gekozen om het telefoonnummer waarop we al optioneel SMSjes ontvingen van bezoekers die voor de deur stonden bij locatie de Es, op de website te publiceren. Echter is deze telefoon uitsluitend bereikbaar op de massage avonden en niet daarbuiten.