Heb je het ook gemist om op je buik te slapen? Stichting Massage Community beschikt over een speciale massagetafel met buik- en borstuitsparing waardoor je ook tijdens de zwangerschap bij ons op je buikzijde kunt liggen. Voor de buikslapers is dit al een extra uitkomst. De massage wordt erg zacht gegeven met geen enkele druk.

De massage is te krijgen in de tijdseenheden 30, 45 en 60 minuten.

Werkwijze

De massage wordt met meer olie gegeven dan bij een normale ontspannende massage, daar er totaal geen druk mag worden gegeven. De massage is daarmee ook erg ontspannend. Voor de buikslapers onder ons is het gebruik van onze massagetafel, die juist geschikt is bij zwangerschap, dan ook een uitkomst.

Contra-indicatie

Mocht de zwangerschap complicaties hebben of er zijn complicaties geweest in een eerdere zwangerschap, moet er voorafgaand aan de massage eerst een arts geraadpleegd worden.

Bevoegde masseurs

Voor deze massage hebben de masseurs een aanvullende scholing nodig. De volgende masseurs zijn bevoegd:

• Romano (supervisor. Let op! Er geldt een toeslag op de massages van de supervisor)