Voor zowel de masseur als de cliënt van de Stichting Massage Community is het prettig wanneer het contact en de samenwerking zo soepel mogelijk verloopt. Om deze reden heeft de Stichting Massage Community enkele huisregels:

• Wanneer je voor het eerst komt, vragen wij een aanbetaling van € 7,50 ter bevestiging van je afspraak. Indien je wil betalen op een andere wijze dan per bankoverschrijving, dan kan hier een toeslag bijkomen om de kosten te dekken van de betaalwijze. Deze aanbetaling moet tenminste 5 dagen voorafgaand aan de afspraak bij ons binnen zijn.
  • De cliënt neemt bij elk bezoek het intakeformulier en rapportageformulieren mee van de voorgaande massage(s). Bij een eerste bezoek neemt de masseur altijd een intake af met de cliënt om (gezondheids)risico's door een massage te verkleinen.
  • De cliënt hecht waarde aan een goede persoonlijke hygiëne.
  • Er worden geen erotische massages verleend. Verbale of non-verbale uitingen hierover naar de masseurs toe kan betekenen dat de cliënt niet langer gebruik kan maken van de Stichting Massage Community.
  • Je komt je afspraken na. Je kunt tot 3 dagen voor aanvang van de massage kosteloos annuleren. Meld je je te laat af, dan zal het massagetarief in rekening moeten worden gebracht.
  • Indien je niet aanwezig bent op de gereserveerde tijd, kunnen we het "no-show" (niet verschijnen) tarief in rekening brengen. Dit tarief is € 25,- ongeacht de lengte van de massage. Het tarief is per afspraak. We proberen echter altijd in contact te komen met je als we je verwachten en je bent er niet.
  • Zolang er een openstaande vordering staat, is het niet mogelijk om gebruik te maken van de massages bij de Stichting Massage Community, tenzij anders is afgesproken.
  • Wanneer je handdoeken en hoeslaken vergeet, dan brengen wij kosten in rekening voor het gebruik van onze handdoeken (beperkt beschikbaar). Je betaalt hiervoor 3 euro extra.
  • Indien je geen bewijs van inkomen kunt overleggen, kunt je éénmalig alsnog gebruik maken van de massage. Wel wordt er het hoogst geldende tarief gehanteerd, ondanks dat je wellicht voor het laagste tarief in aanmerking komt. Het verschil is niet op een later moment terug te krijgen.